12,00 €*

Reviews on

Mitenes 100 para Treino em Saco

4.01 / 5 112 Opiniões
91 utilizadores recomendam este produto
Repartição das classificações

Na Decathlon, as avaliações são fiáveis.

6 Opiniões Delete filter
  • Homem
    30-39 anos de idade
    23 julho 2018
    Período de utilização 2 a 8 semanas
    That review has been deposited on this product version
    api.label.reviewFlag.checkedPurchase.title
    Wrist band required

    1. It should have a wrist band as the wrist gets hurt if u r punching hard .
    2. It should be little longer on finger coving both the bones on ur finger
    3. Too costly

    Resposta da marca :

    Dear Mr.Kamlesh,

    Firstly thank you for taking your time to review our product !!

    I have noted your feedback about our training glove. Our production team will work on this point to improve our future models. We will also take the cost part which you mentioned above, we will try to bring the gloves price as competitive as possible in the market. Once again thank you for reviewing our product and we regret the inconvenience caused.

    I wish you to have a nice day !!

    With Regards,
    Naresh

  • Homem
    20-29 anos de idade
    26 abril 2018
    Período de utilização 1 semana ou menos
    That review has been deposited on this product version
    api.label.reviewFlag.checkedPurchase.title
    Different sizes are not actually different

    I purchased L size as per the representative's recommendation that L would be comfortable with wraps instead of M, however, realized that the sizes are not at all different and are too tight even when wearing without the wraps.

    Resposta da marca :

    Dear Saket,

    Thank you for taking your time to review our product.

    I am sorry for this inconvenience caused due to our product. I have already conveyed this feedback to our product engineer.

    However we do have one more bigger size which is an XL, if you wish in your nearest store you can give a try with this size as well. If you are still unpleasant with this size then yes you can exchange or get the refund for this product by showing it to your nearest Decathlon showroom !!

    I wish you to have a Nice day !!

    With Regards,
    Naresh

    Saket find this answer useful

  • Homem
    +60 anos de idade
    19 julho 2018
    Período de utilização 1 semana ou menos
    That review has been deposited on this product version
    api.label.reviewFlag.checkedPurchase.title
    gants

    S'usent très vite et ne protègent pas vraiment les doigts,il vaut mieux prendre de vrais gants.

    Resposta da marca :

    Bonjour Monsieur,
    merci pour ce partage d'avis concernant notre mitaines de boxe100.
    Je regrette que notre produit ne vous donne pas satisfaction et vous prie de nous en excuser.
    On va vous contacter en privé pour approfondir sur la cause de ce désagrément,
    Sportivement
    DanieleChef De produit
    Daniele

  • 21 maio 2018
    Período de utilização 3 a 6 meses
    That review has been deposited on this product version
    DOULOUREUX

    DOULOUREUX AU NIVEAU DE LA 3EE PHALANGE

    Resposta da marca :

    Bonjour Valentin ,

    merci pour votre avis et désolé que notre GDC 300 ne soit pas à la hauteur de vos attentes .

    Dans le cadre de notre garantie " satisfait ou satisfait " je vous propose d'effectuer un remboursement de votre produit au sein de votre magasin DECATHLON habituel.

    Bonne journée .

    Daniele

    Chef de produit
    Daniele

  • Mulher
    40-49 anos de idade
    14 outubro 2017
    Período de utilização 2 a 8 semanas
    That review has been deposited on this product version
    api.label.reviewFlag.checkedPurchase.title
    peu confortable

    trop serré au niveau des doigts, ils cupent la circi=ulation sanguine. j'ai achaté des xl alors que je fais du l, malgré très génant. je suis trés decus

    Resposta da marca :

    Bonjour Madame,

    Je suis désolé pour cette mauvaise expérience avec notre mitaine de boxe GDC 300 , dans le cas présent, il s'agit malheureusement d'une inadéquation de taille.
    Nous proposons des tailles conçues pour convenir au plus grand nombre mais il se peut que celles-ci ne soient pas tout le temps optimales.
    Dans le cadre de notre politique "satisfait ou satisfait " , je vous invite à vous faire rembourser votre achat au sein de votre magasin Decathlon habituel.

    Encore navré pour cette mésaventure.



    Julien
    chef de produit BOXE

    leila find this answer not useful

  • Mulher
    Menos de 20 anos de idade
    16 julho 2018
    Período de utilização 1 semana ou menos
    That review has been deposited on this product version
    api.label.reviewFlag.checkedPurchase.title
    slecht

    mn vingerkootjes zijn helemaal open na zo’n zak training

    Resposta da marca :

    Beste Laila,

    Bedankt voor je review over de GDC 300 Punch Bag Boxing Gloves. Vervelend om te horen dat deze handschoenen niet genoeg bescherming geven bij je vingerkootjes, dat is zeker niet de bedoeling. Ik zal dit dan ook terugkoppelen aan de productmanager.

    Je bent atlijd welkom om deze bokshandschoenen terug te brengen of om te ruilen voor bokshandschoenen waarbij de gehele hand beschermd is.

    Sportieve groet,
    Iris Digital Sport Leader Decathlon

VOLTAR PARA O TOPO